Emmy | Data: Vineri, 19 Aprilie 2013, 14.19.28 | Mesaj # 1 |
Generalisim
Grup: Administratori
Mesaje: 26
Status: Offline
| Despre calitatea site-urilor
Recomandarile privind site-ul in general Pentru site-urile din domeniul comercial, trebuie avut in vedere, cel putin teoretic (deocamdata), ca utilizatorii trebuie sa aiba avantajul unei protectii consistente a consumatorului, indiferent de locul de achizitie a produselor. In acest sens, se remarca necesitatea unei coordonari internationale privind formularea de reglementari in legatura cu desfasurarea comertului electronic. In prezent, se recomanda ca site-urile de pe Internet sa asigure in mod voluntar protectia consumatorului, in mod real, cel putin cu un minimum de conditii, indiferent de locul de origine al site-ului. In activitatea de pe Internet s-au remarcat o multitudine de probleme, ca de exemplu nelivrarea produselor sau obstructia in despagubirea clientilor, ceea ce impune aparitia unei terte parti care sa controleze desfasurarea acestei activitati. Acest mecanism trebuie sa acopere toate organizatiile care desfasoara activitati comerciale pe Internet, mecanism care trebuie sa fie usor accesibil, "prietenos", rapid si recunoscut de toate partile, inclusiv de guvernele nationale.
Elemente ce privesc informatiile oferite de site Relativ la continutul site-ul, trebuie sa remarcam ca exista o sumedenie de elemente care trebuie avute in vedere pentru a putea desfasura o activitate eficienta dar si morala. Informatiile obligatorii ce trebuie sa se regaseasca in site (mai ales in cele comerciale) sunt:
1. Informatii despre furnizor Site-ul trebuie sa ofere informatii detaliate despre furnizor sau/si distribuitor precum si locatia geografica (originea) a acestora. Astfel trebuie sa se evidentieze: =numele organizatiei producatoare si/sau distribuitoare (care de cele mai multe ori nu sunt acelasi lucru cu adresa de Web); =adresa exacta a acestora, telefonul, e-mail; =tara in care organizatia este inregistrata; =daca este posibil numarul de inregistrare (din Registrul Comercial, de exemplu) al licentei sau autorizatia de functionare; =informatii de contact
2. Informatii despre livrare Site-ul trebuie sa ofere informatii clare pentru consumator despre tarile in care se efectueaza livrarea produselor inainte de a se procesa comanda. Informatiile despre livrare este bine sa se regaseasca chiar in Home Page si sa fie actualizate permanent.
3. Informatii despre pret Pretul este un element esential si de aceea site-ul trebuie sa afiseze pretul total (cu toate taxele incluse) inainte de a se efectua comanda. In pret trebuie evidentiate si taxele de livrare (transport). Aceste elemente sunt foarte importante, mai ales in cazul in care siteul se adreseaza clientilor din alte tari si apar diferente din distantele diferite, diferente care pot mari mult pretul total. Este important si sa se asigure conversia pretului in moneda locala (doar 25% din totalul site-urilor asigura conversia). Desi acest lucru nu este dificil, ii asigura clientului informatii importante in luarea deciziei de cumparare.
4. Termene si conditii de livrare Termenele si conditiile de livrare sunt elemente care ofera informatii importante despre renuntarea la achizitie, plata, termenul de livrare precum si modalitatile de rezolvare a diferendelor dintre parti. Toate aceste elemente trebuie prezentate clientului clar, mai inainte de a se completa comanda. Retailer-ii trebuie sa includa in continutul site-ului aceste elemente, care vor evidentia clar termenele si conditiile mai inainte de a fi procesata comanda sau cel putin un link catre pagina unde exista acestea, care sa preceada confirmarea. Elementele din aceasta categorie trebuie sa fie diferentiate de alte informatii astfel incat clientii sa fie asigurati din punctul de vedere al legalitatii contractului.
Termenele si conditiile de livrare trebuie prezentate si intr-o forma usor de printat pentru a asigura clientului posibilitatea de a se referi la ele in viitor.
5. Legea aplicabila In general, consumatorii internationali considera ca legea care guverneaza tranzactia ar trebui sa fie aceea a tarii consumatorului (aceea cu care acesta este familiarizat). Acest aspect este controversat si se dezbate mult asupra lui. Unii dintre retaileri stipuleaza in contract legea care este aplicabila, dar acest lucru nu este unanim acceptat. Totusi, daca vanzatorul mentioneaza ca legea aplicabila este cea a tarii sale si nu cea a clientului (a tarii de rezidenta a clientului), acest lucru trebuie sa ii fie evidentiat clientului clar si fara ambiguitati. In cazul in care clientul este de acord cu acest lucru, acesta nu trebuie privat de protectia consumatorului din tara sa. Clientul trebuie sa aiba dreptul de a face plangeri in tara sa.
6. Procesul de comanda Ca urmare a elementelor ce preced incheierea contractului, procesul de finalizare a acestuia trebuie sa fie expus clar clientului. Retailer-ul trebuie sa ii mentioneze clientului unde va fi completat contractul si cum va avea acces la acesta.
In elaborarea site-ului, trebuie utilizat un proces pe trei niveluri (trei click-uri) pentru efectuarea comenzii on-line, care sa asigure lipsa oricarei ambiguitati in efectuarea comenzii.
Cele trei niveluri sunt: 1. Clientul isi exprima intentia de a cumpara produsul/serviciul (de exemplu adaugarea sa in cos - "shopping cart"); 2. Clientul are posibilitatea de a lua la cunostinta de toate detaliile comenzii (fara a trece de la o pagina la alta) si de a confirma ca acestea sunt corecte; 3. Clientul este de acord sa mearga mai departe si va avea posibilitatea de a citi termenele si conditiile de livrare. Trebuie sa fie clar ca s-a ajuns la nivelul final al incheierii contractului. Designul site-ului trebuie sa ii ofere consumatorului si posibilitatea de a anula comanda imediat (inainte de a parasi procesul de comanda).
Elementele ce privesc legalitatea termenelor si conditiile contractului trebuie prezentate clientului potential mai inainte de finalizarea comenzii. Orice alte termene sau conditii care nu au fost prezentate clientului nu sunt valabile (decat in masura in care acesta le accepta).
In finalizarea contractului, clientul trebuie avizat printr-o confirmare a faptului ca s-a efectuat preluarea comenzii sale. Toate elementele ce privesc contractul si celelalte informatii adiacente trebuie sa fie printabile (de catre client).
7. Confidentialitatea datelor Toate site-urile trebuie sa aiba o politica clara si usor de inteles relativ la confidentialitate. Aceasta trebuie sa includa urmatoarele: _ Nu se vor cere decat informatiile absolut necesare si rezonabile pentru desfasurarea tranzactiei. _ Consumatorul trebuie sa cunoasca modul in care informatiile sunt adunate, de ce si cum vor fi folosite acestea. _ Consumatorul trebuie sa aiba dreptul de a refuza cererea de informatii ulterioare (informatii cerute de catre vanzator sau organizatii adiacente) _ Trebuie sa existe o persoana din cadrul organizatiei care sa raspunda de protectia datelor, persoana de care clientii trebuie sa aiba cunostiinta _ Clientii trebuie sa aiba posibilitatea de a modifica sau corecta informatiile despre ei _ Organizatia nu trebuie sa furnizeze informatii despre clienti unei terte parti.
8. Securitatea tranzactiei Site-ul trebuie sa informeze asupra securitatii tranzactiei. Aceste informatii trebuie prezentate intr-o forma clara si usor de inteles. Clientul trebuie asigurat ca se gaseste intr-un mediu sigur. Clientii trebuie informati despre drepturile lor si raspunderea pentru pagubele ce pot aparea dintr-o tranzactie frauduloasa.
9. Cookie-uri Cookie* contine informatii sau un identificator unic care este plasat pe computerul clientului ( sau al celui care acceseaza site-ul) ce ajuta site-ul sa isi aminteasca preferintele sau caracteristicile acestuia. Ele sunt utilizate si pentru a memora parole sau alte informatii, pentru a construi un profil al utilizatorului, pentru a urmari ce pagini sau ce site-uri au fost vizitate. De cele mai multe ori acestea sunt privite cu suspiciune si se considera ca afecteaza confidentialitatea. Site-ul trebuie sa aiba o politica clara in privinta acestora, informand despre utilizarea lor si despre ce se intampla daca le resping.
10. Returnarea produselor Clientii trebuie sa aiba dreptul de a returna produsele intr-o perioada de timp specificata, fara a li se cere specificarea motivelor. Toate site-urile trebuie sa aiba o politica clara in ceea ce priveste returnarea produselor, care sa fie evidentiata inainte de comanda. Informatiile despre cum se returneaza bunurile trebuie afisate si trimise o data cu acestea la livrare. Totodata clientii trebuie sa fie informati despre costurile pe care le vor suporta in cazul returnarii produsului. * sunt fisiere text
11. Plangeri Site-ul trebuie sa contina informatii privind modul in care se pot face plangeri, care este procedura si pe cine sa contacteze precum si modalitatea de raspuns. Consumatorii trebuie sa cunoasca si modalitatile de rezolvare a diferendului in cazul in care nu se ajunge la un acord intre parti.
12. Informatii despre desfasurarea contractului Retailer-ii trebuie sa asigure informatii despre situatia executarii comenzii, ca de exemplu: =informatii despre articolul solicitat (daca este sau nu in stoc) =daca articolul nu este in stoc, data cand se va afla in stoc =o data ce comanda a fost efectuata, se va trimite o confirmare =o notificare a momentului cand marfurile au fost expediate precum si data cand se asteapta sa soseasca.
13. Livrarea marfurilor Vanzatorii trebuie sa arate clar data cand marfurile se asteapta sa ajunga pentru ca beneficiarul lor sa le primeasca, precum si
procedurile de urmat in cazul in care marfurile nu ajung la timp, dar si drepturile clientului in acest caz.
14. Despagubiri
Site-urile trebuie: _ sa ofere o politica de despagubire cat mai simpla; _ sa ofere link-ul catre pagina unde se gasesc informatiile legate de marfa; _ sa clarifice care din costurile de returnare a marfii vor fi suportate de client; _ sa returneze banii cat mai repede si sa estimeze data cand acestia vor ajunge in contul clientului; _ sa spuna clientilor - din experienta relatiilor cu alti clienti - ce probleme au intalnit in obtinerea despagubirilor.
Evaluarea calitatii Site-ului Proiectarea paginilor de web trebuie sa urmareasca respectarea anumitor reguli, toate avand insa ca scop satisfacerea cerintelor si necesitatilor utilizatorilor deci sa fie de calitate.
Elemente generale Masura in care se indeplinesc necesitatile asteptate de utilizatori, se refera in principal la buna functionalitate a paginii accesate – incarcare rapida, navigare eficienta si simpla in interiorul site-ului, dar si la designul si continutul acestuia – modalitatea de prezentare a informatiilor, precum si la grafica si estetica generala ce se reflecta prin imbinarea mai mult sau mai putin armonioasa a culorilor cu mesajul transmis precum si particularitatile culturale care
influenteaza de asemenea in mod semnificativ intelegerea si aprecierea site-ului.
Analiza functionalitatii Promovarea produselor pe Internet prin intermediul paginilor de web trebuie sa fie in primul rand functionala. Astfel, desi designul nu are deloc o importanta minora, preocuparile creatorilor de site-uri web trebuie sa se concentreze in primul rand pe obtinerea functionalitatii, fara de care designul nu isi poate indeplini rolul. Prin aceasta caracteristica, se urmareste ca informatiile necesare sa-i parvina utilizatorului cat mai rapid, complet si eficient. Astfel, functionalitatea este legata direct de timpul de incarcare a paginii, navigarea in interiorul site-ului, dar si de elementele care ii confera „identitate” pe Internet: adresa, titlu, fara de care site-ul nu poate fi cunoscut si accesat.
Timpul de incarcare a paginii Timpul de incarcare a paginii trebuie sa fie cat mai scurt. Marea majoritate a utilizatorilor de Internet pot descarca informatiile prezentate pe un site cu o viteza de 56 Kb/secunda. In conditiile in care site-ul este foarte incarcat, are foarte multa animatie si sunet, timpul de descarcare al acestuia creste foarte mult. Vizitatorii siteului respectiv isi pot pierde rabdarea, si astfel, informatiile care le sunt destinate nu isi ating scopul. Statisticile arata ca cele mai
vizitate pagini de web sunt cele ce ocupa sub 20 Kb, un exemplu in acest sens constituindu-l site-ul Yahoo, care are numai cativa Kb. Pentru a realiza acest lucru trebuie ca imaginile sa fie cat mai mici posibil, insa sa ramana relevante pentru utilizator. De asemenea trebuie luat in calcul si numarul de culori, intrucat exista posibilitatea ca monitoarele sa nu permita vizualizarea culorilor introduse in grafica. Numarul recomandat de culori este de 216, un numar mai mare de culori utilizat intr-o imagine, ducand in mod automat la cresterea numarului de Kb si implicit a timpului de asteptare pentru incarcarea paginii.
Navigarea Este de asemenea un element extrem de important ce determina in mod hotarator interactiunea utilizator – informatii. Pentru determinarea modului de navigare trebuie sa se aiba in vedere urmatoarele probleme: utilizatorul trebuie sa stie in permanenta unde se gaseste, unde poate sa mearga din punctul respectiv si unde a fost deja. Este de presupus ca multi utilizatori vor accesa site-ul ca urmare a folosirii unui motor de cautare sau urmaririi unor link – uri din alte pagini de web si astfel, primul contact nu va fi cel cu pagina de index a continutului site-ului. In acest caz, vizitatorul site-ului trebuie sa realizeze imediat unde anume este in acel moment, care este cuprinsul general al site-ului. Tebuie vazuta masura in care utilizatorul are posibilitatea de a accesa orice domeniu l-ar interesa din site, direct din locul in care se afla, fara a fi nevoit sa se intoarca mereu la pagina de prezentare.
O alta cerinta ce trebuie analizata face referire la locurile unde poate ajunge vizitatorul urmand diferitele link-uri din document. Trebuie vazut daca utilizatorul sa stie exact unde fac trimitere aceste legaturi, intrucat accesarea tuturor ar constitui o pierdere prea mare de timp. Este absolut necesara explicarea concisa si cuprinzatoare a continutului paginii de web catre care se realizeaza legaturi, pentru ca utilizatorul sa poata gasi in cel mai scurt timp ceea ce este relevant pentru el.
De asemenea, pentru ca utilizatorii sa nu fie nevoiti sa memoreze toate legaturile accesate, este necesara marcarea acestora intr-un mod uzual pentru utilizator. Astfel, de obiciei, se utilizeaza doua culori: albastru pentru marcarea link-urilor neaccesate si violet/ purpuriu pentru cele deja vizitate. Utilizarea oricaror alte culori creeaza confuzii, influentand negativ perceptia vizitatorilor asupra site-ului. Este indicata utilizarea unei culori diferite care sa indice posibilitatile de navigatie – de exemplu efect de schimbare a culorii la trecerea cursorului peste optiunea din meniu. Informatiile trebuie in asa maniera structurate, astfel incat utilizatorii sa gaseasca ceea ce doresc din maximum 3 accesari de legaturi.
De asemenea, trebuie vazut daca toate legaturile functioneaza, ( legaturi care conduc catre o pagina in constructie, sau catre o pagina inexistenta – in acest caz aparand mesaje de eroare). O alta problema de analizata legata de navigare o constituie paginile lungi. Statisticile arata ca numai 10% din utilizatori deruleaza ecranul pentru a vedea si restul continutului paginii, de aceea toate optiunile de navigatie si informatiile esentiale trebuie plasate in partea de sus a paginii.
In acest sens se va urmari:
- facilitatea navigatiei utilizatorilor, este recomandata utilizarea unui motor de cautare in interiorul site-ului pentru accesul rapid si direct al utilizatorilor la ceea ce doresc; - daca informatiile sunt modificate si aduse la zi in permanenta, acesta fiind un indicator al preocuparii si interesului companiei in oferirea a ceea ce este mai bun clientului; - daca paginile vechi ce nu mai au relevanta au fost eliminate, pentru a nu se produce confuzii. In ceea ce priveste stilul, trebuie vazut daca a fost mentinut in tot cuprinsul site-ului, astfel incat utilizatorii sa se simta familiarizati parcurgand paginile, indiferent de ordine. Derutarea acestora, prin utilizarea mai multor stiluri este neplacuta in general, da senzatia de dezordine, nesiguranta, incoerenta, ceea se va reflecta cu siguranta in imaginea intreprinderii si a produselor promovate. Nu trebuie folosite metafore, simboluri decat daca mesajul acestora este inteles de catre absolut toti utilizatorii.
Titlul Este foarte important numarul de caractere utilizate pentru titlu. Spre exemplu, motorul de cautare Google* nu citeste un titlu ce contine mai mult de 60 de caractere, in acestea fiind incluse si spatiile. De asemenea este necesar ca titlul site-ului sa contina cuvinte cheie referitoare la continutul acestuia, pentru ca motoarele de cautare axate pe astfel de cuvinte sa-l poata afisa cat mai in fata pe paginile cu rezultate. Este foarte bine cunoscut faptul ca rezultatele cautarilor pot atinge numere impresionante de ordinul sutelor de mii sau milioanelor, iar utilizatorii vor cauta numai ceea ce este afisat pe primele pagini, acestia neavand nici timp nici rabdare sa cerceteze tot spectrul de rezultate. Asadar, pentru a avea prioritate in domeniu, este foarte important de analizat ce cuvinte cheie relevante pentru utilizatori au fost utilizate in titlu. Astfel este indicat ca titlul sa fie cat mai simplu si sa redea cat mai exact continutul paginii respective. De multe ori utilizatorii sunt nevoiti sa introduca de la tastatura adresele, de aceea acestea trebuie sa fie cat mai usor de memorat, scurte, fara caractere speciale, si de preferat, sa fie scris totul cu litere mici.
Designul Analiza calitatii functionalitatii unei pagini de web nu este suficienta insa; fara un design corespunzator, atentia nu poate fi pastrata, iar informatiile prezentate sunt receptionate necorespunzator. Asa cum s-a observat, prin functionalitate sunt descrisi parametrii tehnici, constructivi ce tin de structura site-ului. Analiza designului insa, se refera la continutul site-ului, atat la grafica si tehnicile de imbinare a culorilor, cat si la modalitatea de prezentare a informatiilor, a textului.
Textul Este extrem de important in captarea atentiei, studiile efectuate in legatura cu psihologia utilizatorilor de Internet, aratand lucruri surprinzatoare. Astfel, reactiile acestora sunt total diferite in fata celor doua medii de informare: monitorul si hartia. In primul caz, numai 22% dintre intervievati au fost atrasi prima data de imagini; in schimb aceleasi prezentari facute pe hartie au fost percepute mai intai prin prisma imaginilor in 64% din cazuri. Aceasta diferenta de perceptie poate fi explicata si prin faptul ca ocupand mai multa memorie, imaginile necesita mai mult timp de descarcare, textul ramanand astfel elementul cu un prim impact asupra utilizatorilor. Este foarte important de cuantificat ca utilizatorii au fost nevoiti sa deruleze textul†, acesta trebuind sa fi afisat in prima parte a ecranului. In cazul in care textul este mai lung, acesta trebuie sa fie negru pe fond alb mai putin stralucitor, iar culorile si imaginile ce il insotesc sa fie cat mai neutre si neobositoare. Analiza lizibilitatii se refera la marimea literelor care trebuie sa fie suficienta pentru ca cititorul sa nu depuna efort in incercarea de a percepe mesajul. Lizibilitatea este strans legata de culorile utilizate pentru fundal si caractere. Spre exemplu, utilizarea unui fundal galben pal pentru un text obisnuit ce are caractere negre, contrasteaza mai putin decat acelasi text pe un fundal alb stralucitor.
De asemenea, trebuie analizata utilizarea a mai mult de doua tipuri de caractere pe ecran, intrucat acestea produc confuzii (pot fi interpretate ca si cuvinte de legatura - linkuri); caracterele italice, subliniate, ingrosate sunt mai greu de citit, de aceea nu se vor folosi pentru bucati mari de text, ci numai pentru titluri sau sublinierea anumitor concepte in cel mult doua randuri. Masura in care link – urile sunt introduse in text incat sa nu fie prea apropiate si sa deruteze. In utilizarea umbrelor daca este pastrata directia acestora, cel putin pe aceeasi pagina, adica „sursa de lumina” sa ramana aceeasi pentru toate caracterele si imaginile .
O alta dimensiune importanta a textului este stilul, care trebuie adecvat mesajului. Prin stil se va intelege in acest context stilul caracterelor, dar si modul de exprimare ce poate fi oficiala, formala, prietenoasa, comica, romantica etc. Este de cuantificat si nivelul de cunoastere a imaginii si mesajului ce se doresc a fi transmise, dar si a pietei tinta a produselor promovate prin intermediul paginii de web, caracteristicile acesteia: varsta, sex, educatie, cultura si aplicate elementele corespunzatoare.
Culoarea Analiza culorilor folosite, a combinatiilor si efectelor lor este deosebit de complexa si se va referi la:
- Caracteristicile culorilor folosite (tonalitate, saturatie si luminozitate) - Modalitatile de perceptie a culorilor folosite - Efectele psihologice ale culorilor utilizate - Masura in care a fost avuta in vedere adaptarea la specificul cultural (national) Sunetul Calitatea site-ului depinde si de masura in care sunetele utilizate se incadreaza in specificul site-ului.
Analiza site-ului in totalitate Desi nu exista un standard unic pentru evaluarea site-urilor de Web ci diverse opinii am ales unul care este mai relevant. Site-urile sunt evaluate utilizand un sistem de puncte procentual pana la 100%, alcatuite din cinci caracteristici principale , fiecare cu un nivel de importanta. 1 2 3 4 …………………………..91 - 100% …………………………..80 - 90% …………………………..60 - 79% ………………………….. = < 60% Functionalitatea (20%) 20 Accesibilitate 001. Compatibilitate cu browser-ul 002. Rezolutia minimua & maxima pentru monitor 003. Traducerea in mai multe limbi, adaptarea culturala, etc. Viteza & Dimensiunea benzii 004. Dimensiunea generala a paginei si complexitatea acesteia 005. Media duratei de incarcare 006. Timpul de asteptare la prima reactie a utilizatorului Calitatea HTML 007. HTML fara greseli 008. Modul de lucru al active x, rollover-urilor, applet-urilor, etc. 009. Titlul paginilor, descrierea acestora, cuvinte cheie, metatagurilor 010. Dependenta de Java & Javascript dependency si de imagini Navigatia & Link-urile 011. Functionalitatea si claritatea navigtiei 012. Integritatea legaturilor Legalitatea 013. Conceptia originala etc. 014. copyright-ul 015. Citatii corecte 2 - Design-ul (20%) 21 Grafica 016. simtul artistic 017. eleganta & sofisticarea conceptului 018. typografia & stilul literelor 019. Sinergia elementelor vizuale Apropierea de utilizator 020. Usurinta in utilizare 021. Resurse si mijloace de ajutor 022. Functionalitatea interfatei 023. claritate & simplitate Estetica & Frumusetea 024. Atractia vizuala 025. Aspectul profesional 026. Integrarea artistica 027. Armonia culorilor Alinierea & Aranjarea in pagina 028. Aranjarea generala si utilizarea spatiului 029. complexitatea & calitatea tabelelor 030. Aspectul spatial 031. Utilizarea de linii etc. Integrarea 032. Congruenta elementelor 22 033. Sincronizarea audio-vizuala 3 - Continut (20%) Scop 034. Specificarea misiunii sau a scopului site-ului 035. Mesajul si exprimarea sa 036. Calitatea continutului si utilitatea acestuia 037. Motivatia reintoarcerii la site Interactivitatea 038. Procesul interactiunii dintre vizitator si site 039. Facilitaati pentru membri 040. Liste de e-mail,newsletters, newsgroups, chat, BB 041. Alte servicii oferite Procesul Informational 042. Claritatea, vizibilitatea functiilor 043. Accesul la informatii, facilitati privind cautarea, harta site-ului Ortografia si gramatica 044. Gramatica, ortografia 045. Folosirea diacriticelor 4 - Originalitate (20%) 23 Inovatia si gandirea colaterala 046. Utilizarea de solutii deosebite 047. Aspecte inovative Creativitatea 048. Originalitatea conceptiei 049. eleganta si stilul Tehnologia 050. utilizarea - Java, DHTML, active X, advanced coding, XML, CSS, peer to peer 051. compression technologies, RealPlayer, Flash, Beatnik 052. audio & video broadcast, utilizarea streaming media 053. Integrarea si functionalitatea bazelor de date Distinctia 054. Rezonanta inmemorie 055. Impactul multisenzorial 5 - Profesionalism & Eficienta (20%) Service-ul & Respectul fata de client 056. Usurinta contactului & viteza raspunsului 057. management sugestiilor, plangerilor etc 058. Politica de despagubiri Valorile morale 059. Etica in afaceribusiness ethics, absence of "clever rorts" 24 060. Onestitatea reclamelor 061. Serviciile gratuite oferite Componente avansate 062. Formatul WAP & WebTV 063. Utilizarea de harti interactive 064. Pagini generate dinamic si active
|
|
| |